Často kladené otázky
Jak u vás probíhá přijímací pohovor do kancelářských pozic?
Náš přijímací pohovor je neformální. V praxi to znamená, že důraz klademe na přátelskou atmosféru a uvolněné prostředí. Jde nám o to, aby se kandidát necítil jako před zkouškou na škole, ale přišel na pohovor bez obav a zbytečného stresu. Z praxe víme, že v tomto duchu vedený rozhovor nám o zájemci řekne více, než strohé testování a složité zkoušení z případných dovedností. Samozřejmě, že pokud na příslušnou pozici požadujeme například znalost anglického jazyka, její skutečnou úroveň si ověříme. Ale jde to i přirozeným způsobem a bez stresu.
Jak u vás probíhá přijímací pohovor na výrobní pozice?
I tady dáváme přednost neformálnímu rozhovoru s kandidátem. Zajímá nás, jaké jsou Vaše představy o práci, jaké máte pracovní zkušenosti, čemu se věnujete nebo byste se chtěli věnovat. Ukážeme vám naši výrobu s odborným výkladem zkušených mistrů a pokusíme se pro vás najít práci, která vás bude bavit.
Jaký směnný režim máte?
Zaměstnanci na kancelářských pozicích mají pružnou pracovní dobu s pevným core 9-15. Zaměstnanci ve výrobě pracují nejčastěji na dvě rovnoměrné směny (ranní a odpolední), s tím že třetí směnu neplánujeme ani do budoucna.
Jaký je váš hlavní informační systém?
Od roku 2018 používáme na celofiremní bázi Helios Inuvio Orange, pro lidské zdroje máme implementovaný „all in one“ systém MyJablotron.
Je zajištěno stravování?
V současné době nemáme k dispozici vlastní jídelnu, nicméně stravování je možno zajistit přes službu Freshbox, případně si můžete skočit do okolních restaurací. Celou dobu jsou rovněž k dispozici automaty s chlazenými nápoji, bagetami a další nabídkou, a dvě vybavené kuchyňky. Samozřejmostí jsou také kávovary a vodomaty, které jsou k dispozici všem zaměstnancům.
Nabízíte jazykovou výuku?
Ano, v současné době máme tři prověřené lektory pro výuku anglického jazyka. Výuka je organizována především pro zaměstnance, kteří angličtinu přímo potřebují ke své práci, a to v úrovních – od začátečníků po středně pokročilé.
Jak je nastavena komunikace mezi vedením a pracovníky?
Přístup k informacím a dialog mezi všemi úrovněmi napříč firmou považujeme za naprosto zásadní pro náš úspěch. Základním principem je tzv. „Princip otevřených dveří“, jehož hlavním smyslem je umožnit položit relevantní dotaz libovolnému vedoucímu pracovníkovi ve společnosti. Každý takto oslovený vedoucí pracovník má potom povinnost na dotaz odpovědět. Mimo to pravidelně organizujeme tzv. „All Hands“ setkání se všemi zaměstnanci, na kterých je vždy přítomen ředitel, nebo vybraný zástupce managemetu. Existují také postupy pro zadání systémových dotazů. Velkou roli hraje také pravidelný pohovor s přímým nadřízeným a roční hodnocení. Veškeré novinky týkající se důležitých změn v organizaci také zveřejňujeme v novinkách na našich webových stránkách.
Jakou máte fluktuaci zaměstnanců?
Jak již bylo řečeno, zaměstnanci jsou základním kamenem našeho úspěchu a jako firma děláme vše pro to, aby naše jedinečná firemní kultura zůstala zachována.
Jaká je dopravní dostupnost do Stein Sealu?
Náš výrobní závod se nachází v Židenicích nedaleko centra Brna. Dostanete se k nám pohodlně autem, vlakem, autobusem, šalinou i letadlem 😊. Zastávky MHD jsou v rádiusu pár set metrů od firmy.
Máte nějaké další otázky?
Nebojte se nás kontaktovat, rádi na Vaše otázky odpovíme.